and i hit the ground

kan inte fatta att det fan är tisdag imorgon, helgen försvann helt plötsligt imorse när jag vaknade trodde jag att de var söndag, wtf. måndag. värsta dagen på hela veckan, eller enligt nån grej så är inte måndagen den värsta dagen de är bara någonting man har inbillat sig. men ny vecka nya tag, de är ju de enda bra med måndag. så kan man lämna de gamla bakom sig. har inte så mycket och säga igentligen,
min dag i bilder
ja inte de enda jag gjort idag, tagit mig igenom en tur på ikea med markus, sen har vi kollat senaste walking dead och hängt på kaffe hos johan å sussan och en b film också. och den borttappade bilnyckeln är äntligen framme.... hooh kan äntligen andas. nu är de lite soa och godnatt för mig. pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0