dance our tears away

det här är ju otroligt bra tidsfördriv om inte annat, kanske man sku börja skriva dagbok också har man ännu mer och göra, kanske börja spela piano, eller bara ta de piano hela tiden. denna dag har bestått av morgon promme med dogge, gofrulle ägg musli knäckis. nomi. hängt på matten, fixat bilens lyse "dock inte jag;)" vart hos ankan på kaffe, ätit lunch nån god macka med betty å lina men inte fan blir ju jag mätt... så avsluta de med semla och biskvi på konditoriet hahah........ ligger hemma och uppdaterat min telefon med ny musik ikväll ska de mysas hos bettan å kolla nån skräcki eller the impossible som verkar jävligt bra om nå tsunami.
nu inväntar jag kyckling till middag hihihihih hejdå #mänkki #girl #93 #puss
 

Kommentarer
Postat av: f

gööö va snygg chey dååå

2013-01-29 @ 18:24:53
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0