if this all is wasted, then who the hell was i

tjena. känner mig lite små stolt lyckats få med mig s på bodypump efter ett tags tjat. hehee
vad mer då, ingenting igentligen.. lördag idag, gårdagen bestod av städning gick snabbt in på eb sidan att de var cx så bytte snabbt om och for å träna sen tillbaks till städandet. gjorde riktigt god mat också pottimos köttfärsbiffar pepparsås keso å sallad. ojoj mina matlagningsskills finns fortfarande kvar.
idag då, prommat med hunden, haft grabbarna grus på kaffebesök,  vart ute på stan med bettan som också pyser iväg till dubai imån. fuskigt.
asså nä jag ger upp nu det här vart ju inte så jävla kul som jag tänker att de sku va.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0