skinny love

måste ta tag i de här på riktigt...
och måste lägga upp bilder från thailand också,
har inte tid men har igentligen all tid i världen
fast ändå inte. har inte jobbat så mycket på sistone...
nästan så att jag går in i väggen för att jag inte får
jobba.. haha !
päronen har också pyst till thailand så hus och hund
vakt är jag. börjat kolla soa har jag också riktigt bra,
druckit en hel del kaffe på de senaste, även varit och
hälsat på jenna och petter mellan svängarna :) kuul
träningen har jag kommit igång med också
jobbat igår, börjat med andra boken
femtio nyanser av mörker, mr grey! omnomma
 
hängt hos john och angelica ett tag idag också , bettan kom också
dit så vi bestämde oss för våffelkväll i sese. och min mage
är då proppad nu, som vanligt dock. åt mega god korvsoppa igår
hos johan och sussan också naminami ,.... snart blir de här en matblogg
måste sluta, ska gå å lägga mig nu och lääääsa
godnattt
på återseende
 

Kommentarer
Postat av: susi

jederoligt o lesa om dina matvanor :-)

2013-01-10 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0